3 Ocak 2012 Salı

SEPHORA'DAN SIKAYETIM VAR !!!!!


Sephora hep guvendigim ve siklikla alisveris yaptigim kozmetik magazasiydi.Ama calisan insanlar o kadar sogutuyor ki  birakin alisveris yapmayi kapisindan gecmek bile istemiyorsunuz insani sonunda o hale getirebiliyorlar... Malum duymussunuzdur sephora kart die birsey cikardilar ve bana Antalya sephora magazasindan kartimi verdiler (bu arada sikayetim kesinlikle Antalya sephoradan degil en cok ilgilenen ve en cok tester urun veren magaza )ardindan 2 kez PALLADIUM Sephoradan alisveris yaptim miktarlarida oyle dusuk degil ama nedense 1 kisi bile bana kartiniz aktif degil demedi alip gectiler taki 4. alisverise gelince bu arada 4. alisverisden sonar karta indirim yukluyorlar  bana kartimin aktif olmadigini soylediler 
o kadar alisverisim bosa mi gitmisti yani ??? kendilerine eski alisveris faturalirimi verdim karta alisverisleri yukleyeceklerini soylediler. Tekrar alisveris icin gittim birde ne goreyim kart hala aktif degil yine fatularimi verdim ilgileneceklerini soylediler ve bu ilgilenicez ler TAM 5 KEZ TEKERRUR ETTI her gorevli kisi kesinliklee duzeltecegiz sizi pazartesi mutlaka ariyacagiz diyip yolladi BU KADAR SORUMSUZ BIR MAGAZA DAHA GORMEDIM !!!! Bu arada musteri hizmetlerinede mail attim TABIKI ONA DA DONUS YAPILMADI! Islerine nasil geliyorsa insanlari o sekilde kullaniyorlar mecbur oldugumuzu dusunup,istediklerine urun kadar deneme boylari hediyeler veriyorlar istediklerine posete aldiklarinizi koyup yolluyorlar
Biraz once musteri hizmetlerini aradim bana geri donus yapacaklarini soylediler bakalim kac ay sonra donecekler????
 size gelismeleri tekrardan  yazarim hoscakalinn 




2 yorum:

  1. Bu durum maalesef birçok kozmetik mağazası için geçerli... tester konusuna zaten anlam veremiyorum sanki mağaza para ile satın alıyor testerları :S yurtdışında alışveriş yapılmasa bile mağazaya girince elline tutuşturuyorlar insanın

    YanıtlaSil
  2. cok haklisiniz tester vermeleri onlarin yararna kullanip memnun kaldiklarimizi gidip tekrar aliyrz hatta bloglarda paylasip tavsiye ediyoruz.sephoradan arayip kart ile ilgili durumu duzelttiler insallah bundan sonra tekrar bir sorun daha yasanmaz

    YanıtlaSil