30 Aralık 2011 Cuma

YENI YILDA KIM IŞIL IŞIL OLMAK ISTEMEZ KI ???


Yilbasi gecesinin rengi ne deseler bana hic dusunmeden ALTIN SARISI-BRONZ arasi bir renk derim,tabiki KIRMIZI nin yeri apayri :)) Sokaklar cafeler magazalar heryer ıŞıl ışılken biz eksik kalir miyiz ??? tabikide HAYIRRRRR.... 
           
      Yilbasi gecesi icin ilk teniniz ışıldasin istedim o yuzden sizinle bu mucizevi birseyi paylasmak istedim.Vanilya kutu sayesinde deneme firsatim oldu,ben cok begendim.Vucuda,yuze hatta saça uygulanabilir.
     Kokusuda cok guzelll ee daha ne olsun ??? mutlu mutlu yillariniz olsun hepinize 2012 nin tüm güzellileri    getirmesi dilegiyle yeni yiliniz kutlu olsun :)))          

NUXE Huile Prodigieuse Body Oil


               



                        
  Yapisi ve elde durus seklini biraz olsun resimlerle göstermeye calistim :) 2012 de yeni postlarla gorusmek uzere hoşcakalin :))))

               





                             

2 yorum:

  1. nekadar ve yuzde nasıl durur acaba ??

    YanıtlaSil
  2. kusura bakmayin cevabim biraz gec oldu ama fiyati boyutuna gore degisiyor en buyuk boyu 80 tl. ama uzun sure gidiyor fondotenle karistirip surecekseniz eger mercimek kadar yeterli oliyor ve cok guzel duruyor.

    YanıtlaSil