10 Ocak 2012 Salı

KIS AYLARINDA KURUYAN AYAKLAR !!!!




Soguk kis gunlerinde ellerimiz ayaklarimiz bi hayli kuruyor.Gerek hava sartlarindan gerekse havasiz cizmelerde sattlerce kaldigindan nem orani cok dustugu icin pedikuu bile fayda etmeyebilir bizde haftada 2 kez bu basit yontemle onlemimizi alabiliiriz gerekli malzemeler sadece corap ve ayak kremi. Ben bir kac aydir neutrogena ayak kremini kullaniyorum ise yariyor ama duzenli kullanim sart.



       Bu corabi watsonsdan indirimde almistim 2 tl civarindaydi simdi de yaklasik 5 tl olmus .Bu sekilde piyasada bir cok urun var fiyat araligi cok farkli sizin seciminize kalmis.Bu coraplarin ozelligi kremi icine cekmeden ayagin kremi guzelce emmesini sagliyor.Gece yatmadan kreminizi sürüp sabah yumusacik ayaklara sahip olabilirsiniz.Ha derseniz ki ben coraba para vermek istemiyorum eski usul teli kacmis ince pantolan corabiniza da kremin ustune giyip sabaha kadar bekletebilirsiniz.Genelde topuk kisimlari ve bas parmak yanlari daha cok kurur o bolgelere daha cok krem surup masaj yapmayi unutmayin


        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder